Selasa, 9 Disember 2008

Hai,saya memang perampas

"Mana-mana lelaki yang tidak ada naluri untuk berkahwin lebih dari satu, bukan lelaki SEJATI namanya."

Petikan dari blog LadyNoe.Korang klik dan baca. Aku suka. Aku setuju.

Hai,saya perampas. Jadi, jaga teman lelaki kamu elok-elok sebelum saya rampas dia di depan mata kamu. Hahaha. Saya sebenarnya taklah sangat nak merampas, tapi kamu dan teman lelaki kamu buat saya nak merampas. Helloo...Jangan asyik fikir saya kejam hanya kerana merampas. Ada kamu fikir kenapa teman lelaki kamu cari orang seperti saya?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul2.setuju 100%!

nontampaltampal berkata...

lelaki mmg suka maenkn perempuan...
haishhhh....

kenapala??

Sweet Thinker berkata...

ahhah. ye ke. kalo g2, rmi la puak2 yg bukan lelaki sejati. adeh!

@tune® berkata...

erm..we ar in the same boat dear...!!

Perempuan berkata...

misz eyeliner:
ala.99% pun dah cukup.haha =)

fifaizzati:
same je.ade gak pompuan mainkan laki.
tp mmg byk kes laki kan?haha

~sweetthinker:
jap2.aku trtarik ngan nick ko ni..ko semanis gula marshmallow ke?
haha.
bukan yang kawen byk.tapi berniat je maksud aku.

~atune:
jomrow row your boat..gently down the stream.haha