Khamis, 11 Disember 2008

Kalau kita tak jumpa beberapa ketika boleh?

F - Female
M- Male

M : Honey,next week,she is coming. Ada short course.
F : Datang sini?Brape lame?
M : Ya.Few weeks.
F : So,i perlu berkurung?
M : Bukan camtu. Dia tau dan kenal u kan. So,biarla kalau dia terserempak ke apa pun dgn u. Tapi,
F : What?
M : I think kita. Kita yang tak boleh jumpa. And u tunggu I call u okay. Jangan call I. Boleh?
F : So whatever.
M : I tau u faham. I tak nakla dia buruk2 kan u depan family I. Family I tau u baik.
F : Then,sampai bila u nak simpan rahsia u ni dgn family u?
M : I'll try someday. Right now she is in a bad condition. Result dia,kerja pun x tau, mcm2 prob.
F : Sampai bila u nak dengan dia hanya sebab u kesian kat dia haa? I pun kesian. Ya. I faham.
M : Thanks honey 4 understanding.

understanding kepala tedi bear ko!Ya.Aku sabar ni.

5 ulasan:

@tune® berkata...

aiseh....nk kite jer faham...da terlebey understood da nih..hihihi

orkedhana berkata...

ceh.mmg sakit hati.
asyik diberi peluang.
awak,tabah ya!

jinggo berkata...

eeerrrmmmm.....
baik sungguh hati itu.....

Sweet Thinker berkata...

kalo gwe. mmg dah kasik gegar nie.

Perempuan berkata...

@tune:
understood kepale tedi bear camnila.

hana:
ye.aku tabah.mcm dlm poem2 ko.hee ;)

~jinggo:
baik apenye.aku jahat do.aku tau aku jahat.tp aku x peduli

~sweet thinker:
ko nak gegar ape?gegar bumi?oo..ko la yang sebabkan bukit antarabangsa runtuh.kan?kan?