Rabu, 17 Disember 2008

Jangan ingat aku tidak tahu bagaimana untuk senyum.

=)

Aku tahulah bagaimana nak senyum. Ada insan2 yang email aku dan tanya,kenapa life aku macam sedih je? Ala. Biasala tu sedih. Di sebalik sedih, masa yang aku ada, aku cubalah gembirakan hidup aku. Bila aku dengan si dia, aku gembira lah. Aku baca blog-blog orang lain yang gembira,dan aku juga ada teman-teman di luar sana yang boleh menggembirakan aku. Tapi, kadang-kadang, aku suka jugak dengan kawan-kawan maya aku macam korang. Hah. Korang yang sedang membaca. Kalau ko tak nak kawan ngan aku sudah. Orang yang nak kawan, aku sayang.Hak hak. Aku ingat time kecik-kecik, kalau kita gaduh je ngan kengkawan, diorang nyanyi..

'taknak kawan sudah...kita tak kisah..te*** awak sebelah'

haha.WTF?? Kalau aku nyanyi depan mak aku,confirm mulut aku nak kena cili.Haha.

Ok2.Aku nak ucap terima kasih pada yang sudi baca kisah aku. Sekarang aku tengah jelez dengan misz eyeliner sebab dia ada meja laptop baru dan aku asek atas katil je ngan laptpop,aku rasa sakit pinggang dan aku jugak jelez ngan cik orchidhana yang selalu makan pralines n cream. Sekarang,aku rasa nak pergi ikea pastu nak pergi baskin robin sekali.Haha.Babai!


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alah.. org yg tak suka tu bukan nak kasi ko duit beli footstool kt ikea. so, biaq pi la ngan diorg.
moh aku teman ko pi ikea..

orkedhana berkata...

Haha.kau ni kelakar kadang2 aku rasa =p
jom2.aku pn leh tmn ko mkn eskim kat BR ;)

Perempuan berkata...

misz eyeliner,hana,
apesal aku asek rase korang ni so sweet ah?

damn la korang!haha =p
kalau korang laki,aku nak ngurat do! =p

Tanpa Nama berkata...

kalo ko laki pastu ngorat aku, sure aku rela punya =D

Mell L. berkata...

aiskrim?

lamanya dah tak mkn...sobsobsob.

aiskrim kena mkn ramai2 baru best!

Sweet Thinker berkata...

ceriakan hari mu beb!